2011. március 14., hétfő

2. Fejezet

Sziasztok!
Itt a második fejezet ami szintúgy rövid lett, de esküszöm lesznek hosszabbak is!!! :D  Igazából fogalmam sincs, hogy most mit írjak ide...:D Azért azt leírom, hogy a Szürkülethez nem lesz most friss, mert nagyon bebetegedtem, csak most jobban éreztem magam, úgyhogy begépeltem ezt a rövidke fejezetet. De lehet, hogy majd valamikor még e héten lesz friss oda is. Nem tudom. Nah hát remélem tetszik! :D
Puszi
Detty

Tudtam. Annyira éreztem, hogy nem tud majd ellenállni neki. Idepofátlankodik és egy szempillantás alatt tönkretett mindent. Mindent! Megjelenésével összezavarta a bátyám, engem pedig visszarángatott könyörtelen mivoltomhoz. Nem elég, hogy eddig sem volt jóformán senkim, most még azokat is elveszi akik vannak nekem. Pontosabban csak a bátyámat, de ez rögtön egy egész klánt jelent a számomra.
   A nappaliban járkáltam ide-oda, miközben apu nyugtatgatott. Nagyon szeretem. Mindent megtesz értünk, de ez esetben nem igazán tud segíteni.
  Minden elsötétült. Sötétség, túl heves érzelmek. Érintések, csókok. Istenem! Ez John és a cafka. Ennél rosszabb látomásom még soha nem volt. Nem lehet, nem ilyen hamar. Beültem tűzpiros Porschémba és őrült tempóban hajtottam a suli felé. Odaérve éppen zaklatott bátyámat láttam kijönni az iskola kapuján, amit nagyon stílusosan a "Welcome" felirat díszített. Odagurultam elé és ráparancsoltam.
-Beszélhetünk? Szállj be a kocsiba!
-Mi az? Megint előtört belőled az anyatigris? Csak, hogy tisztázzam végre: Utálom ha anyáskodsz. Nem áll jól!-rótta le szokásos makacskodó köreit, majd bepattant a kocsiba. Keresztbe font karokkal duzzogott, miközben szigorúan csak maga elé meredt. Nem bírtam ki nevetés nélkül. Olyan, mint egy kisfiú.
-Mit nevetsz?-kérdezte.
-Nézz bele a tükörbe és megtudod.-magyaráztam neki nevetve.
-Láttam a lányt.-közölte és nekem minden jókedvem elpárolgott.
-Tudom. Pontosan ezért jöttem. Nem találkozhatsz vele!-hadartam és abban a pillanatban mikor befejeztem, megcsörrent a mobilom.
-Apa! Számítottam rád!-újságoltam neki.
-Nem csodálom! Gyertek haza! Vendégeink lesznek. Egy régi barátom költözött ide a lányával.-Hallottam apu válaszát a vonal túloldaláról.
-Pompás! Még egy ismerős aki előtt titkolóznunk kell. Sietünk haza.-zártam rövidre a beszélgetést, a telefont pedig visszacsúsztattam a zsebembe.-Hallottad John...
  Kövér gázzal vettem be a hazavezető kanyarokat, majd mikor sikerült beparkolnom, berontottunk a házba. Rendet raktunk, kitakarítottunk, italokat raktunk be.
  A szobámban gubbasztottam még egy ideig. Unottan terültem el az ágyamon és a plafont bámultam. Sötétség, amit egy újabb látomás követett: Fél óra múlva itt vannak. "Szólj apunak kérlek!" Kértem gondolatban John és hagytam, hogy továbbra is uralkodjon rajtam a semmittevés. Az eső lemondott erényéről és átengedte uralmát a napnak. Nedves volt minden és undorító. A vendégek érkezése előtt átöltöztem. Sokként hatott rám a felismerés: John kocsija! Elfelejtettem érte menni. Mivel senki sem ért a kocsikhoz ebben a családban, kénytelenek voltunk John autóját szerelőhöz vinni, és jófejségből megígértem neki, hogy elmegyek érte, de teljesen kiment a fejemből. Amint ezt kigondoltam, bátyám rontott be a szobámba egy "induljunk!" csatakiáltás kíséretében. Összekaptuk magunkat és bepattantunk az autómba. Már éppen indultam volna, de fogalmam sem volt, hogy mi a cím. Ajj de utálok sietni.
-Hol a cím?-kérdezte John.
-Topin.
-A laptopodon? Mire a bekapcsol....
-Hozd azt is.
  John elrohant Topiért, az én személyi asszisztensemért. Amint visszaült a helyére, máris a főút felé vettem az irányt. Kiindulási pontnak jó. Úgyis ebből indul minden mellékút. Tettünk egy pár kört mire odaértünk, de végeredményképp megleltük a kocsit, és hazafele már mindketten a saját járgányunkkal mentünk. Kiszállva a kocsiból megcsapott egy szokatlan illat. Vér valamiben másabb volt az eddig tapasztaltaknál. Idegen, mégis ismerős....
 

5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon jó volt ez a feji is!:D Bírom Lexi-t, persze néha túlzásokba esik!:/
    Amúgy majd a saját kocsiját adja oda Alice-nek?:o Vagy nem?:/
    Kár, hogy soká jön majd a kövi feji, meg a Szürkület is!:S Pedig már nagyon várom!
    Ja és attól függetlenül, hogy rövid volt, nagyon jó volt!:D

    Remélem hamar meggyógyulsz, és pihenj nagyon sokat!:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nekem is nagyon tetszett, Lexivel könnyen tudok azonosulni, habár én nem vagyok vérfarkas, de azért hasonlóan gondolkodunk.
    Lehet, hogy én nem figyeltem jól de pontosan most hova is mennek?:D
    Egyébként nagyon tetszik az egész és az is jó hogy rövidek a fejezetek mert így könnyebben olvasható!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Kriszti: Majd meglátjuk kinek a kocsija került Alice-hez. :D De az majd előbb a Szürkületben fog kiderülni. :D Örülök, hogy tetszett. Egyébként kimentem egy kicsit a levegőre és kifeküdtem egy pokrócra, és most jobban vagyok, úgyhogy szerintem fel fog kerülni a következő fejezet. :D Köszönöm a jókívánságokat :D
    Zoey: Örülök, hogy tetszik Lexi karaktere. Bár szomorúan hallom, hogy Te sem vagy vérfarkas..Te voltál az utolsó esélyem...:D Csak viccelek. Most izé...először elmentek John autójáért a szerelőhöz, aztán hazamentek. :D Jajj de jó, hogy tetszik! :D Tökre örülök! :D
    Nah puszi Nektek!
    Detty

    VálaszTörlés
  4. Szia !
    Először is... TOPI!!!! *-* xD Nagyon tetszett. Ez valóban az én gondolkodás módomra hasonlít :D A kocsi rejtélye... Kíváncsi vagyok honnan származik, meg arra is, hogy Cama-t kitől kapta :D De nem türelmetlenkedek, majd kiderül :) Várom a következőt *_*
    Puszi: Szasza

    VálaszTörlés
  5. Szia!!!
    Most kuksiztam csak meg, hogy mi újság itt azért válaszolok csak most...:D Igen Topit nem hagyhattam ki. Örülök, hogy nagyjából sikerült a Te gondolkodásmódodat tükröznöm. A kérdéseidre majd megkapod a választ :D
    Puszi
    Detty

    VálaszTörlés